In december 2015 is mijn eerste eigen boek verschenen. Het heet Puff en is uitgegeven bij uitgeverij Zilverspoor onder ISBN nr: 978-94-630-8031-6

Het gaat over het eerste levensjaar van een hond gezien door de ogen van de hond met de naam Puff.

Ik heb het met erg veel plezier geschreven en ben inmiddels bezig met deel II

20160210_140343

20160210_140410

Recensie van Puff:

Toen ik voor het eerst de cover zag van Puff, was ik op slag verliefd. Een onweerstaanbare uitstraling en kon niet wachten dit boek te gaan lezen. En vanaf de eerste bladzijde heb ik genoten en intens meegeleefd met deze pup.

Angelieke laat het verhaal vertellen door Puff. Ze laat het leven van een pup van een andere kant zien, vanuit zijn belevenis en niet vanuit de belevenis van een mens. En al gauw kon ik merken dat Angelieke zich goed kan inleven in de gedachtegang van een hond en het honds denken goed kan interpreteren.

Puff  bestaat uit korte hoofdstukken en is vlot en makkelijk geschreven. Bovenaan elk hoofdstuk staat, heel toepasselijk, een voetprint van een hond afgebeeld. Al na een korte kennismaking met Puff stond er een glimlach op mijn gezicht en die glimlach is tijdens het lezen niet meer weggegaan. Als je Puff eenmaal leert kennen kan je niet anders dan van deze pup gaan houden. Ook al haalt hij met regelmaat veel rottigheid uit. Iedereen die ooit eens een pup heeft gehad zal bij veel belevenissen van Puff zeggen: O ja, dat ken ik wel, dat heeft onze pup ook wel eens gedaan.

Puff is een boek dat in ieder geval elke dieren- en hondenliefhebber moet lezen, maar ik moet je wel waarschuwen. Wordt niet te verliefd op hem, want deze pup loslaten is niet gemakkelijk. Ik heb een groot zwak voor Puff gekregen en ik hoop in de toekomst nog vaker van zijn belevenissen te kunnen genieten. Lees je gewoonlijk geen boeken met dieren in de hoofdrol? Geef dit boek de kans en ik weet zeker dat je zal genieten van het boek en dat deze pup je hart zal veroveren.

vijf ster

Puff omslag.inddPuff omslag.indd